energikick...

vi var ute vid hornborgasjön igår , det var väl ca 10 minus men solen värmde sååå skönt!!! vi åkte skridskor o grillade korv...detta behövde verkligen våra kroppar efter att ha varit mest inne ...
det var massor med folk där o många åkte långfärds skridskor o det så underbart ut...tänk att packa en ryggsäck med lite kaffe o smörgåsar o sen ge sig ut på en tur * suckar*...





kolla in "elitgymnasten"   NOT...jösses vad vig man är ,,jag kunde bara ha skriskorna på några minuter för J_AR vad ont dom gjorde...så därför hanns det aldrig ta nått kort på mig "in action"..



måste bara visa en otroligt modig tjej...våra kompisars dotter 6½ år , som i flera veckor sagt att hon ville klippa sig   REJÄLT   och hon gjorde det oxå...fast frågan är vem som var modigast?? mamman eller dottern??? eller kanske frisören...




jag har faktiskt gjort 2 LO:s redan , men det är bara lite "finlir" kvar ....ojoj nu börjar det närma sig för att jobba oxå...efter att ha varit hemma över 3 veckor nu...det börjar ju bra med 2 nätter denna veckan men nästa är det 5 nätter!!! jag brukar jag nästan aldrig jobba mer än 4 så den 5:e är sååå tuff....


Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Vilken härlig vinterdag ni haft!

Jag kan känna hur ont det gör med skridskorna på fötterna. 10 minuter är vad jag klarar av MAX, sedan klarar jag inte av mer!! Pina är vad det är!

2009-01-06 @ 00:22:06
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: ronjabus/Anna

Vilken underbar dag ni ser ut att ha haft! Det är ju så fint där borta! Jag har inte ens vågat tänka på hur ont jag skulle ha i mina fötter om jag provade...

2009-01-06 @ 18:34:15
URL: http://asanden.se
Postat av: ronjabus/Anna

Vilken underbar dag ni ser ut att ha haft! Det är ju så fint där borta! Jag har inte ens vågat tänka på hur ont jag skulle ha i mina fötter om jag provade...brukar skylla på att någon måste ju fota ;-)

2009-01-06 @ 18:35:03
URL: http://asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0