god fortsättning...

har totalt slappnat av över jul o nyår...börjat o rensa lite här o där...så kika gärna på mitt tradera där finns allt från kläder till pysselsaker till böcker...och jag kommer att lägga ut allteftersom...( det är så j-a jobbigt att fota o lägga in allt i datorn bara..men jag kan inte slänga grejer..)

http://www.tradera.com/auktioner/racer%c3%a5za

tänkte göra en 10 i topp lista oxå..måste kolla igenom det jag gjort först bara..men jag bjuder på 1 LO o några kort så länge



denna gjorde jag efter en skiss hos scrappiz...men just nu har vi bara 1 fungerande dator i huset och vi är 6 personer , så det blir inte så mycke dator för mig nu...





usch vad dåligt fotat...

förra året gjorde jag 34 LO:s om jag inte missat nån ( är dålig på att hålla räkningen...) och kort har jag ingen aning om...jag fotar ju inte allt jag gör...

i år är mitt mål 40 st. LO:s...

vad har ni för mål???
dessutom har jag köpstopp...jag måste använda upp MYCKET av det jag har , jag är ( tydligen) en hamster..*hehe*

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhh så läckert!! :-)

2010-01-13 @ 00:29:19
URL: http://scrapkia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0