its monday...

och dags för att uppdatera...har tyvärr inte gjort så mycket förra veckan , men jag har gjort en LO , ett bidrag till hobbyhusets skiss , ritad av essmo...http://hobbyhuset.se/inspiration/
tyvärr fick jag inte till nån bättre bild ( blixten) men blomman har jag gjort efter ett tips på scrappiz...och swirlsen har jag gjort på frihand med liquid pearls...

this sketch is from hobbyhuset  , i made the flower and the swirls are made of liquid pearls...




och så har jag glömt visa dessa kort , 

and i forgott to show this christmascards , they are made og ribbon and lace



och jag fick hem mina första spellbinders idag...ska gå upp o klura lite på hur dom funkar 
och även en emboss stencil med noter...vet inte riktigt varför jag köpte den...ångrar mig faktiskt

today i got my first spellbinders , im on my way to try this now...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0