gäst-dt hos scraphörnan

japp...trodde verkligen inte att jag skulle hinna med nån mer utmaning...men skam den som ger sig...det skulle ju verkligen vara skoj o få prova på att vara DT...o man inte söker så lär man ju aldrig få chansen....såå när jag åkte till kvänum med sonen som skulle spela match så tog jag med mig stämpelmotiv o promarker ( för jag vet av erfarenhet att det blir en del väntan innan match) så jag satt i bilen o färglade några motiv + att jag gjorde några skisser , så här har ni resultatet... , nu är det ju totalt värdelöst fotat , mörkt o med blixt = inte bra :-(   o dessutom har inte sticklesen torkat än...men jag ska upp 05 oxå....så jag hinner inte vänta på att det ska torka....

först ut är marits skiss...myyycket rosa o limegrönt....o primarosor...(älskar verkligen dessa blommor)


här kommer min skiss , följt av min tolkning...





tja vad ska jag mer berätta...jag har en viss förkärlek till rosa när det gäller kort...jag färglägger med promarker kombinerat med polychromos..det är lättast att få liv i motiven med dessa färger ..använder även distresser...o massa stickles...har väl ganska så dekorerade kort...mycke blommor o som sagt...gillar färgstarka motiv ;-)

nu ska jag slänga mig i bingen...men jag är sååå lessen att jag inte hunnit med fler utmaningar hos scraphörnan , men jag "lurade" ialla fall min svägerska o barnens kusin till mässan i skövde den 2 maj  nattinatti på er

Kommentarer
Postat av: Liselot

Hi Bittan,



I like your last cards! Did you have the stamps yourself or did you use what I send you?

The H&S girl with flowers is still on its way I'm afraid, she hasn't been seen in Holland yet. I think she making a trip around the world.



Liselot

2009-04-22 @ 22:36:00
Postat av: Liselot

Hi Bittan,



You made lovely cards! Did you have the stamps yourself or did you use what I send to you?

The H&S Flower Girl is taking a trip around the world I'm afraid. She hasn't arrived in Holland yet :(



Greetings,

Liselot

2009-04-22 @ 22:46:05
Postat av: ScräpEmma

Så snygga kort du gjort :)



Lycka till!!

//Emma - DTtös, Scraphörnan

2009-04-23 @ 20:02:52
URL: http://scrapemma.blogspot.com
Postat av: ronjabus/Anna

Jätte fina kort!! Jag gillar din färgläggning! Du är jätte duktig!!

2009-04-26 @ 15:25:33
URL: http://asanden.se
Postat av: marit

GRATTIS!!!



Gäst-DT april, det är du det =)



Har förlorat din mail, hör av dig!!!



Kram

2009-04-27 @ 09:34:19
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0