lite favoriter

tänkte tipsa om några favoriter jag har just nu...limmet som jag köpt på netto...kostar endas 20 kr ( tror jag det var) är såå bra...nu tror jag inte att det är syrafritt men jag använder det till kortmakeriet,,,det är en bra smal spets...limmet fastnar inte och det kommer lagom ur den...den limmar nog allt..metall på metall ,tyg , blir inte bubbligt..och det blir helt genomskinligt när det torkat..kanon till att "försegla" ändarna på band o.s.v...när jag åkte förbi lidköping sist passade jag på att köpa 2 flaskor till...

sen så fick jag med en heeelt underbar vit penna i senaste månadspaketet från scrapbook nook ( eller var det förra paketet   *förvirrad* ) strunt samma..men det här känns som den perfekta vita pennan...den flyter på bra..nästan som souffle och täcker KANONBRA...jag tror den heter "signo broad uni-ball"..jag måste kolla om den finns i fler färger...

Kommentarer
Postat av: Marit

Tänker genast på limexplosionen i er klubblokal

hahahaha

2008-10-07 @ 00:39:20
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0