nytt kort



blomman har jag gjort själv , jag har klippt ut 3 likadana i olika papper ,böjt till bladen o chalkat o på det yttersta är det stickles...pappret har jag fått i en swap , färglagt med promarker...

JAG VILL HA......en sådan här...


jag fick låna pappas kamera o objektiv när vi var i borås o tittade på fotbollen ,j-ar vad tung den var men jag tror att jag fick en del bra bilder ( knäppte närmare 200 gånger ialla fall..) ,så nu ska pappa bränna ut dom på en cd så jag får titta på dom sen...men vilken upplevelse för grabbarna!!! innan spelarna sprang ut på planen fick dom springa in till mitten o vinka till publiken o blev presenterade...dom gjorde ett bra jobb o matchen var kanon...elfsborg vann ju med 4-1 o är nu i delad ledning..*HEJJA HEJJA*

jag håller på ett litet test, jag kommer att lägga ut det nästa vecka antagligen...

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Mmmm... en sån kamera skulle man ha :-) Tur att du har en pappa som har en sån.

Vilket underbart kort! Du är såå duktig!

2008-10-23 @ 17:19:33
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0