nr.28

å jag har tillomed gjort nr. 29 men den kan jag inte visa än...jag är med i pysselpassions IDOLtävling..men här är mitt bidrag till första veckan...man skulle scrappa en stor händelse som hänt dom senaste 5 åren...och gärna få med en av titlarna som var i förra veckans idol...och det var inte så svårt    , man skulle oxå använda 5 olika papper och spets blommorna har jag gjort av spets...och jag har sytt på denna LO:n ( och faktiskt oxå på den nya LO:n ,himla skoj å sy)
 så är ni inte med i denna IDOLtävling så kika in där ...(och om ni säger att jag har värvat er får jag bonuspoäng )
jag har dold journaling i tagen uppe till höger..



nu ska jag gå o göra färdigt ett kort ,så det blir nog ett inlägg till idag + att jag har en del saker jag tänkte RAKa bort...så kika in här igen ifall ni vill bli RAKade

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Snygg! Var hittar du alla snygga papper? Speciellt det svarta var ju göör snyggt!

2008-10-19 @ 17:50:42
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0