TACK

ja tack för snälla ord..ja det var en riktig "chock" det här mötet på jobbet..man förväntade sig verkligen det värsta med tanke på bilindustrins nedgång o all varsel hit o dit..o "bara" 35 som fått gå hittills...så står han o säger att Tidaholms fabrik ska stängas ( det var ju vad alla trodde TYVÄRR) o ja jag känner o lider med alla som jobbar där ,o sammanlagt 60 tjänstemän varav 14 i skara...alla var bara tysta ..men nån frågade " är det bara tjänstemän , inga kollektivanställda??"..nää inte i dagsläget..vi har fått lite nya jobb b.l.a till porche..*ghaa*..vad tänker man..?? man förväntar sig verkligen nått helt annat...så är det helt plötsligt positivt...dom lägger ner en fabrik i ett LÅGavlöneland ...polen...ja jag är fortfarande i ett chockstillstånd....tror knappt det är sant..men visst är jag glad att jag har jobb...ja det tar nog ett tag att fatta detta...o som sagt bilindustrin är inte direkt på uppgång så man vet ju aldrig vad som händer...( kom igen nu..köp många saab o volvo..)
men på pysselfronten är det lugnt just nu...är som sagt med på stämpelsafetten på stämpelsnack...men annars så är det renovering som gäller här hemma..mitt pysselrum som VAR ca 8 kvm. ska passa in i 1;5 kvm...fattar ni hur svårt det är..!!vi har fyllt en folkracebil med pysselgrejer ( jag ska ta kort på detta så ni får se ifall ni inte tror mig) + 2 bord i garaget...mitt lilla nyagamla pysselrum är ju redan fullt!! ( saknar ni nått så hör av er jag kanske har det o det är till salu...)ja jag vet inte hur det ska gå...allt för att få ett "vuxenTvrum)  så tyvärr...jag har inga foton att visa...men gå gärna in på stämpelsnack o var med o rösta...

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Åh vad skönt att du fick behålla ditt jobb! Ser fram emot att få se din lilla pysselhörna när den blir klar :-)

2008-11-08 @ 23:52:02
URL: http://www.asanden.se
Postat av: Catrine

Vilken grej att förvänta sig att bli av med jobbet och sen vänder det och blir nåt posetivt.

För att svara på ditt inlägg på min blogg så är Andreas min lillebror = )

Ha en bra och LUNGN vecka.

Catrine/

2008-11-09 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0