en trevlig träff...

var det i lördags i Tibro...som vanligt fick man ju inte såå mycket gjort...men jag var med i 2 av tävlingarna o vann i båda...

detta var en skiss till bildmålarna o jag vann 3 av deras underbara stämplar..jag köpte 4 först när jag kom så denna tjejen är deras...dom är helt klart min nya kärlek...jag bara måste ha mera av dom!!!


och detta var en skiss hos hobbyhuset. och jag gjorde ett runt kort . jag vet inte vart denna pojken kommer ifrån men bannern är bildmålarnas , jag vann en påse med en minibok , blingstenar och vääldigt bra fotofix ,den var helt kanon fäste jättebra!!
jag längtar redan till nästa träff..och jag fick prova MCP tekniken av sandra o jösses vad kul det var !! det var så lätt o det blev så bra...jag går o tittar på det jag målade och jag bara måååste ha detta...så nu har jag lagt ut alla mina twinklar o akvarellpennor eftersom jag aldrig använder dessa...

jag har gett upp pysselpassions idoltävling...det kändes inte som det var på lika villkor men nu ska jag vara med i stämpelstafetten och jag är med i laget "THE CRACKLE PAINTERS - VI SPRÄCKER ALLT" så titta gärna in på stämpelsnack o hejja på oss...
som sagt var jag är en tävlingsmännsika . (men jag är ingen dålig förlorare) 

tack Marit o Kirsi som ordnar denna roliga mässa och tack för trevlig sällskap vid "proffsbordet" *s*

Kommentarer
Postat av: Catrine

Men vad kul! Grattis. Jag missade tyvärr att du vann, var inte med vi dragningen.

Är du sugen på en träff i Skara innan jul? Hör av dig isf?

Catrine/

2008-11-03 @ 17:00:55
URL: http://catrineskreativasida.blogspot.com/
Postat av: Marit

Grattis vännen!



Det var jag som ritade samtliga skisser och jag tycker dina bidrag blev superfina!

Speciellt den översta =)



Kram

2008-11-20 @ 19:04:29
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0