trevlig helg...

jag har inget nytt att visa...tyvärr...livet går ju i 200 just nu...ni som har skolbarn har väl likadant...å har man 4 st. sååå....
men min man har lyckats övertala mig att göra årsdebut i folkrace på lördag...så tummar behövs då...( eller om ni har vägarna förbi grevby mariestad så kom o hejja)....image333

tänkte lägga in ett foto här på russinet jag ska köra på lördag...men det vill sig inte..( jag å datorer.. image334)

så ni får väl se ett foto på våran värsting vi ska ha i vimmerby ..
image335

får hoppas att jag kan lägga ut lite mera pysselrelaterat som jag gjort snart...
ha en riktigt trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Vad tuff du är :) Lycka till!

2008-05-30 @ 17:31:38
URL: http://www.asanden.se
Postat av: Catrine Björk

Så då blir det ingen Skara scrappande för dig då?! Hur som helst önskar jag dig lycka till!
Catrine/

2008-05-30 @ 22:00:24
Postat av: Cia

Synd jag missade att det var race i helgen, men det kommer väl fler tillfällen på nära håll.

Synd du inte kan komma till Floby på lördag!
TACK för PM pennan föresten so mjag vann i din utlottning!

Kram Cia

2008-06-01 @ 21:04:48
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0