lite alltmöjligt...

fick ett "stöllaryck" i förrgår o plockade ( läs REV )fram min pärlgrejer o gjorde 3 halsband...vilken tur att man inte gör sig av med vissa grejer fast jag ibland får för mig det..  image276

image277

image278

image279

bilderna blev lite mörka  tyvärr...

och så har jag fått för mig att jag ska göra cupcakes...shit vad fina dom kan bli!! men jag har annu inte hittat nån bra sida med steg för steg visningar , men jag har beställt lite grejer så jag får väl prova mig fram sen...
men så här blev den första ( o hitills enda) jag gjort...det är citronsmak..med citronfromage o liten citronbit på...och dom gick åt allihopa på en gång...så dom var nog goda... och enkla , man ska ju börja enkelt...
image280

vad ska ni hitta på i helgen då?? här blir den hockey o melodifestival o bara tat lugnt...jag är inte frisk än...börjar fundera på om jag har lunginflammation..( mycoplasma) ...jag har i veckan lyssnat på melodifestival låtarna i MP3 och det är inte lätt alltså...mina favoriter är ju inte kvar , poodles den låten blir bara bättre o bättre... image281

men ..tja...norman , perelli , bengtzing...jag hoppas nog på nån av dessa 3...
men däremot så verkar det bli tufft för HV71 mot skellefteå...det är bara hoppas dom kan ta hem det imorgon på bortaplan...men min son ringde igår o berättade en rolig grej!!!   dom ska vara bollkallar åt elfsborg till hösten...alltså jag ska anmäla mig som chafför med en gång!!! image282

ha det så bra allihopa..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesöta cupcakes! Ser verkligen fräsha ut!
Japp, du gissade rätt ang mitt recept! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0