en canvas...

min bror fyller år imorgon och detta fotot hittade jag på cd-skivan som pappa bränt över alla diabilder på och han ser så glad o go ut där..( det försvann nånstan sen på vägen tror jag..hmm..image283 alltså det goa o glada..*hihi*.. )
men detta är inte mina färger...har hållt mig till blå , brun o grön...så vad tycker ni..?? kan jag ge bort denna ???

image284

slänger in en LO jag gjorde för ett tag sen oxå...
image285

ture sa så "förr"..."hallåååå...titta mig.." med betoning på ÅÅÅÅ...

annars så händer inte mycket..jag hade lunginflamation så nu äter jag penicillin...nu j-ar ska jag bli frisk...image286

ha en trevlig påsk alliopa..o skriv gärna nått så jag kan titta in hos er oxå...

Kommentarer
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Såå läckra LOs du gjort!
Vi tar varann i hand och kryar på oss tycker jag! Jag körde av vägen för en vecka sen å mår inte heller så bra! kramar

2008-03-25 @ 11:58:42
URL: http://www.familjenlejonberghorth.se
Postat av: ronjabus/Anna

Vilka fina LO. Den med blommorna fick du till speciellt bra! Shit vad snyggt!!

2008-04-10 @ 21:31:30
URL: http://asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0