*suck*

äntligen kan jag logga in här igen...har varit nån flytt...men tyvärr har min dator , den jag har photoshop i , dött....antar att den har kraschat...så jag kan inte lägga ut några bilder...meeen förhoppningsvis kommer min snälla pappa med en ny photoshop som jag får installera på sonens dator....FÖR JAG HAR JU SKAFFAT SYSTENKAMERA::!!!!   eller rättare sagt bytt till mig av min bror...han var såå sugen på våran EU-moppe...så vi bytte...det är en olympus e-500...jag fick den igår så jag har inte lärt mig nått än men vi har varit på kolmården idag så jag hoppas jag fått några fina foton..såå jag återkommer så snart jag fått ordning på datorena här...*suck*...*hatar datorer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0