lite nytt..

var ju på scrapträff igår...men tyvärr kunde jag inte stanna så länge ( som jag ville) för mamma hade kalas...
men jag fick gjort 2 kort ialla fall + att jag gjorde ett till hemma ,dessa ska minstingens dagisfröknar få ikväll...
image336

image337

image338

jag börjar tröttna lite på mina kort känner jag...det är pastelligt o blingigt o glittrigt..image339.jag måste hitta nått nytt att prova på känner jag...var inne på en blogg häromdagen där hon hade små lektioner i att göra kort..å dom var utan stämplar men ändå var det "min" stil på korten...jag ska försöka hitta till den bloggen igen och prova på det tror jag...är det nån som kanske känner på sig vem jag menar så länka gärna till henne isåfall...det var en amerikansk tjej...

egentligen hade jag tänkt att denna bloggen ska vara UTAN folkracesnack...men jag måste ändå berätta att det gick vääldigt bra i lördags...jag vann B-finalen o blev dagens bästa dam , för i A-finalen var det bara herrar..
så nu har min man övertalat mig ( igen) att jag ska köra i tidaholm på fredag å då ska jag tävla mot seniorerna...
så här såg pokalen ut som jag vann...OCH typiskt nog hade jag ingen kamera med...jag har ju ingen egen utan lånar sonens o han har varit på läger o hade så klart med sig sin kamera...
image340

Kommentarer
Postat av: soffan

Dina kort är sååå fina, och så ett stort Grattis till vinsten i folkrace. Kör på .....
Kram Ann-Sofie/ soffan

2008-06-03 @ 08:05:38
URL: http://farmorshobby.bloggagratis.se/
Postat av: Cia

Grattis till bucklan :-)
Jättefina kort du gjort.

Kram Cia

2008-06-04 @ 11:14:56
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog
Postat av: Camilla

Vilka fina kort du gör!!! Grattis den fina bucklan.



Kul me en tjej som kör folkrace!! Själv kör jag Mc och det är inte så tjejjigt det heller. Men trenden har ju vänt så vi är många tjejer som har/håller på att ta mckort...

Ha det gott



Kramar

2008-06-18 @ 15:18:33
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

va du i tidaholm o körde sen? Jag jobbade den kvällen annars hade jag nog åkt o kikat iaf. kramar

2008-06-18 @ 18:47:47
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0