vimmerby here we come...

tyvärr har det inte hänt nånting på pysselfronten...å imorgon drar vi till vimmerby o 5 dagars folkrace..*JIPPIII* detta är sveriges största folkracetävling o jag tävlar på Lördagen o jag vill gärna att mååånga tummar hålls för mig då...o jag säger bara...blir det ingen finalplats för mig iår kommer det aldrig att bli nån för värre bil än detta har jag aldrig kört ( har tränat 2 ggr i den) så är ni nyfikna på den så kika gärna in på våran folkraceblogg
btfolkrace.blogg.se
å denna bilen har vi (läs min man) byggt...å är ni inärheten av vimmerby o känner för att kika på folkrace så kom å hälsa på mig...ni vet vad jag heter..*s*
så hejsvejs på miiinst 1 vecka....

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Det klart att vi håller tummarna för dig!!! hejja hejja

2008-07-07 @ 23:18:08
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0