tävlingsbidrag

detta är mitt bidrag till PAPP O SCRAP´s skisstävling , riktigt skoj det här med tävlingar...
jag har använt mig av bazzill , både "vanlig" och bling , det mönstrade pappret , stickersen och rhinestonen kommer från k&company ,brenda walton , dom blå bokstäverna är flocked från making memories , rubonsbokstäverna från ginX , rubonbård från daisyD , QK snöstjärna , blingbrads , fluid chalk , liquid pearl ,egengjord tag målad med dabber...det var väl allt...på tagen står det " klart man är glad när det äntligen kommer  snö"

image191

image192

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Härlig vintrig LO. Fotot var verkligen pricken över i.
Tack för att du tog dig tid att svara i min blogg om mitt "värdsliga" problem ; D
/Susanne

2008-01-18 @ 20:07:04
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0