skärpning!!!

jag har varit dålig på att uppdatera..mår väl inte så bra just nu..sjukskrev mig igår image198

detta kortet har jag gjort till skisstävlingen hos landstoken...blev väl lite höstigt ...

image195
denna LO:N har min 6 årige son Folke gjort...han kom o frågade etfer ett foto och sen kom han med denna..det enda jag har gjort är att stansa ut bokstäverna...och han ville jag skulle lägga ut den på scrappiz , vilket jag gjorde men inte en enda kommenar har han fått...så jag har ljugit för han o sagt att alla tycker den är sååå fin..
det är ju TYVÄRR en sak jag märkt att det är skillnad på folk o folk på vissa forum...image197

image196

Kommentarer
Postat av: Marit

Folke!!
Du är superduktig!
jättekul att du också scrappar!
Det gör min dotter med, hon är 5½ och älskar att sitta med och pyssla.

2008-02-01 @ 22:15:03
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Jätte fin LO Folke! Duktig du är, du brås på mor din! Du får hänga på henne nästa träff, du har talang grabben. Kram Michaela

2008-02-02 @ 11:01:19
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vilken fin LO folke har gjort!
Min dotter som är fem tycker åxå det är jätteroligt att titta på alla andras bloggar. Hon skulle åxå ha gillat din LO Folke....
Kramizzzzz

2008-03-08 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0