JAG VAAANN!!!

image193

på scrapaddicteds tävling där man skulle skapa efter 3 ord EMPATI , ÖDMJUK , RESPEKTFULL.
och jag tänkte direkt på min snart 14 åriga son ( han fyller 14 på måndag) ..han är en väldigt blyg kille som helst inte vill synas eller höras..MEN på alla utvecklingssamtal i skolan har jag alltid fått höra att han är unik just för att han är så omtänksam...en riktig lagspelare...att han är omtyckt av sina klasskompisar , han pushar på dom i skolarbete, och dom har sagt ( hans lärare) att dom skulle aldrig kunna drömma om att höra han säga nått elakt om lärare eller kompisar..

.och när jag tänker efter så har inte jag det heller...( förutom om sina småbrorsor då..)han har aldrig sagt nått elakt till mig heller..
hans gympalärare har skrivit ett sååånt fint brev till han , om hans egenskaper, som jag blir tårögd av när jag läser..
.men han har kanske inte haft det så lätt dom senaste 5 åren..eftersom hans hel lillebror , 1 år yngre, drabbades av den jobbiga sjukdomen perthes som har krävt många sjukhus vistelser , jobbiga operationer ,och framförallt MASSA hjälp..(han kan ju fortfarande inte ta på sig vare sig strumpor eller skor själv...)och när Emil ( hans lillebror )fick diagnosen var jag hög gravid ( diagnos 8/7 ,lillebror föddes 31/7)och hade även en 2 åring..så sebastian har vekligen ställt upp under dessa år..
ja jag är såå stolt över han..( jag är stolt över ALLA mina 4 barn , men jag kan inte riktigt se dessa egenskaper i dom)
ja jag är bara såå lycklig över att jag vann!!!
TACK JANE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0