snöoväder!!

oj vad det har snöat här idag...det har lugnat ner sig men bara liiite...ååå vad jag gillar snö image208....
jag tog ett foto imorse när det snöade som värst .. det är E20 där på andra sidan åkern..
image209

annars så cybercroppar jag mest idag...är med i scrapbooknook forum å dom har cybercrop i helgen å jösses!! vad många utmaningar dom har..det är över 30...om nån vill vara med där får ni gärna skriva att ni blivit tipsade av mig..för det är en utmaning med..att inbjuda folk...image212

detta är till en färgutmaning...
image210

jag är inte nöjd med denna...vet inte varför...känns så naken lixom...image211...menmen den får vara så nu...
nu ska jag gå o hoppa på nån mera utmaning...
hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0