HIPP HIPP HURRA!!!

måste bara fira min lillasyster på detta viset...hon befinner sig ju på andra sidan jordklotet...i AUSTRALIEN...hon ska vara där 1 månad...men hon fyllde 30 år igår!!!! så här kommer lite kuliga foton på henne...
image223
image224
image225
 gissa vem "snyggingen" i rosa är då...*s*

image226
image227
image228

dessa bilder har pappa scannat in från diabilder o brännt på cd till mig...shit vad skoj att se gamla foton...
image229

image230
denna LO:n är en av mina favoriter som jag gjort...gillar dessutom fotot..det är pappa som tagit det..och ja..hon har ett j-a dåligt morgonhumör image231image232

men vi HELA min familj säger bara GRATTIS!!!! stina..hoppas du har det bra därborta "downunder" image233image234image235

Kommentarer
Postat av: Marit

haha, fingerLOn vad bra!!

Har en carousel över här om du vill ;-)
399 pengar eller så

2008-02-08 @ 00:10:34
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0