få väl skämmas lite...

för att jag inte updaterat på länge...men det är lite mycket nu och imorgon ska min son opereras igen ( hans 7:e) denna gången ska han visserligen "bara" ta bort körtlar bakom näsan , detta gjorde han när han var 1½ år oxå...men med Emil vet man aldrig hur det går image245 så ni får gärna hålla tummarna för oss imorgon ( för min del att jag inte bryter ihop när han sövts ,jag har gjort det 1 gång)...nåja vi hoppas på det bästa...till helgen är det CC hos hobbyhuset o det ser jag fram emot...å just det..min syster har nu kommit hem från Australien o jag fick ett jättefint 12"x12" album i läder , o diverse papper o dekorationer , o en burk med självhäftande foam ,det var både figurer o bokstäver JÄTTEKUL!!! image251 image252

tack alla som skriver sååå snällt!!!  image254 

Kommentarer
Postat av: Marit

Håller självklart både tummar och tår fär Emil!!!

Kram.

2008-02-27 @ 14:57:47
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0