sjörövarkalas

jahapp...så har näst minste sonen fyllt 7 år....o lördagen var det släktkalas...
image306

o så här cool ser man ut när man är 7 år...

idag , söndag har det varit piratkalas...

image307

image308

så här såg bordet ut INNAN kalaset...men jag min klant hanna aldrig ta nått innan nån hann duka av..

image309


ute på skattjakt..

image310

läskigt i källaren under huset....

image311

skatten är hittad!!!

Folke är sååå nöjd med sin födelsedagshelg...haft så skoj både med släktkalas o barnkalas....o då är vi nöjda oxå...


Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Vilken cooling! Förstår att han var nöjd med sin födelsedag :-) Kan tänka mig att det var livat med så många killar. Vad fint du hade dukat!

2008-04-21 @ 17:13:39
URL: http://asanden.se
Postat av: ronjabus/Anna

Tack för igår! Så himla trevligt att träffas! Hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång :-) Pappret på min LO i bloggen är från min idol Elsie Flannigan. Jag lovar att hålla utkik efter lite tuffare papper till dig. Men som sagt Junkitz och Karen Foster brukar ha en del.

2008-04-27 @ 20:07:57
URL: http://www.asanden.se
Postat av: Maria Brenden

Oj, vilket kul upplägg på barnkalas du har fixat! Och superfina, fräcka inbjudningskort med piraterna. Har sparat den länken, även fast det nog tar lång tid innan vår son, som nu är 1 1/2 år, kommer ha piratkalas.
/Maria

2008-05-20 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0