KOLLA!!!

nån hörde mina böner...kolla vad min pappa kom med till mig idag!!!! image293

image294

en skrivare...han har köpt ny till sig själv så jag fick denna som en födelsedagspresent...fast jag fyller inte förräns augusti....men vad gör det....så nu bytte jag dator med sonen för det är bara i den som vi har photoshop...men den är ju såååå kass...bara segar o hänger sig ( laggar säger barna) så vi får se hur många dagar det tar tills jag byter tillbaka..bättre o köpa ett nytt photoshop..det är photoshop cs. jag har nu och jag fattar inget...tänkte gör som det stod i senaste scrapbookingmm. med ett svartvitt foto med färgdetalj..men det går inte...så kanske lika bra o köpa senaste photoshop... nåja jag är såå lycklig nu....image295


Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Åh! Lyckos! Häftigt att kunna skriva ut hemma, de som man vill scrappa just nu!

2008-04-10 @ 21:28:57
URL: http://asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0