fotboll...

nu är jag ju inte en opartsik person image296 utan en stolt mamma , men min son , 14 år , är duktig på fotboll o blir ibland utlånad till äldre , dessa bilder tog jag förra helgen när han var med 16 åringarna , han är ju fortfarande så liten o smidig så han dribblar oftast bort dom andra...men när dom tacklar ( knuffar lite) han så flyger han ju all världens väg.....nåja..jag har ju ingen egen kamera utan jag lånar Emil´s kamera ( min snart 13 årige son) en olympus fe-120 och den är ju såå långsam innan den tar själva fotot...jag har här knäppt när han tar flera kort på raken...men jag är ju ute efter en egen kamera...en digital system kamera ska det vara...och mina krav på den är att den är snabb..att jag kan ta kort på rörliga föremål..och som är lååångt bort ,,alltså mycket sportfoton...så vad har ni för tips till mig?? vad ska jag tänka på när jag ska köpa kamera?? vilken rekomenderar ni o vilken ska jag AKTA mig för??
tusen tack på förhand..

skulle även vilja ha tips på hur man kan redigera såna här foton?? kan man lixom zooma in en person o sen beskära fotot o skriva ut det som ett halv A4 ,, blir det bra tro??
image297

image298

image299

killen i rött med svart mössa , nr,57 är Basti..

image300

detta är Folke..hur söt kan man vara utan tänder..image301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0