välkommen till min blogg

ja nu ska jag försöka göra ett seriöst försök att skapa en egen pysselblogg..jag surfar ofta runt på andras o tycker det är sååååå kul...så jag lägger väl först in lite gamla grejer..tyvärr är jag o scannern inte överens , jag är heller ingen hejjare på photoshop så dom är väl inte alltför bra mina inscannade grejer...tips mottages tacksamt...image1
detta kortet var till min bror ...
image2
detta var till min sons sjukgymnast..
image3
till grannens bebis ( som fyller 1 nu i dagarna)
image4
till barnens kompis ( jag älskar dessa dinosar från pysselmyran)
image5
detta kortet gjorde jag till helgens CC på svensk scrapbokking...fick tyvärr inga röster alls :-(
åh detta är ju jättesuddigt , kan det bero på att svamparna är monterade på 3-d kuddar tro..??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0