fortsätter väl med lite LO:s..

ja ikväll är det fredagsnatt jobb...inte kul och jag har aldrig jobbat fredagnätter förut..så vi får väl se hur det går...jag har ju förmånen att jag kan gå hem när jag vill....
igår blev sonen bestulen på sin mobil på skolan...är det nån ide att polisanmäla det??jag tror inte det...men varför kan inte folk låta bli andra saker???jag bliir så arg....

denna gjorde jag oxå till helgens CC på svensk scrapping


första kortet på mitt första syskonbarn...


min son med mina "jobblurar"


vet inte vem som lyckades fånga min systers roliga ansiktsuttryck förra julen...


jag tycker detta fotot är så roligt...för hade man väl börjat snurra ture upponer så gick det inte att sluta ju...


den här LO:N har jag liftat av någon som var med i scrapbookingmm tyvärr kommer jag inte ihåg vem så ifall nån vet vem det var så tala gärna om det så jag kan skriva ut det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0