kul postdag...igen...

idag fick jag 2 set från story of my own eftersom dom missat att skicka det förra..men visst känns dom väldigt lika ,nu kan jag ha blandat lite men allt känns ju så lika...jag gillar faktiskt scrapgoods bättre men SOMO:s clearstamps är ju såå underbara o framförallt ANVÄNDBARA... image82

image83

image84

nåja så länge min man BÅDE snusar och äter på jobbet ( jag vare sig röker eller snusar och tar med mig matlåda) så tänker jag köpa båda dessa månadspaket...  image85

igår kväll kom ju "släkta" för att fira Lennart och dom fick liite mackor... image86

image87

51 st. gjorde jag..  och 3 var kvar i kylskåpet imorse...
vi är en hungrig släkt.. image88 
 just nu håller jag på och packar för pysselträffen vi ska ha här i Ardala imorgon..ska bli skönt med en hel dags pyssel..jag bara hoppas jag får nått gjort , det har varit lite "blockerat" på sistone... image89

men jag hoppas jag kan lägga inte lite bilder från träffen imorgon..tills dess...

image90
*nån som missat att jag gillar smileys , tar gärna emot tips på vart jag kan hitta fler kuliga*

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för titten i min blogg! VILKET UNDERBART KÖK ni skaffat er! Vilken skillnad mot förebilderna!! Det är helt otroligt egentligen. Antar att ni njuter av köket i fulla drag??

2007-11-17 @ 11:23:06
URL: http://epona.blogg.se
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Tack för idag Bittan!!
Vi får snart gör om träffen! Mamma blev såå avis när jag berättade hur trevligt vi haft att hon ångrade sig att hon inte följde med.

ha det gott:-) kram Michaela

2007-11-17 @ 21:41:42
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.se
Postat av: Cia

Tack för igår Bittan!
Det gör vi om snart igen.
Mackorna ser härliga ut :-)

Kram Cia

2007-11-18 @ 09:04:38
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0