åh vilken kul postdag!!!

idag har jag fått både nya hänglarna ..   image57
image53

nytt månadspaket från scrapgoods....
image54

image55

men det var nått med som jag tror heter "mica mist" det är 3 påsar med färgpulver och 1 påse med "gum arabic powder" och så ska man blanda det med vatten o lite lim....är det nån som gjort sånt och kan förklara närmare vad det är och hur man gör för det verkar vara spännande....

dessutom fick jag en RAK från "gustavsmamma" jösses vad överraskad man blir när man hittar sånt här kul o oväntat i brevlådan...o det var en massa roligt i den RAKen....TUSEN TACK!!!  *  image56   

Kommentarer
Postat av: Åsa Merving

Det var så lite, jag tror att alla kan behöva lite upp piggning i november rusket.

2007-11-08 @ 16:05:44
URL: http://www.merving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0