lite folkrace oxå...

i lördags var vi o körde en mycket populär tävling som kallas "lucia o stjärngosse racet" där man tävlar i par...alltså 1 tjej o 1 kille...denna tävlingen har vi kört varje år sen den startade ( tror det var 6:e gången) och det vill sig ALDRIG för oss här...denna gången gick det hyffsat för mig..jag blev 2,3,2 i mina heat medans lennart blev näst sist o sist i sina  ??!! men det blev 19:e plats av 60 ändå och det är vårat bästa resultat hitills...image134

men en sak jag kommer att leva på läääänge är att i sista heatet i sista kurvan körde jag om sveriges kanske duktigaste dam , hon har vunnit semesterracet flera gånger image137

för några år sedan var det lite med från denna tävlingen på sportnytt...och jag blev vänd i starten och just det hade dom med i tv..jag har även lyckats komma med på bild i bilsportbörsen flera gånger , är med i senaste nummret...b.l.a  , jag är tydligen en liten linslus , fast jag inte vet om det...image135

här är en bild från i sommras , från sveriges största folkracetävling , det är jag i den lilla vita bilen..
image136

det hade räckt att bli 2:a i detta heatet för att komma till final men det var 2 tjuvstarter och jag kom helt ur balans då...

Kommentarer
Postat av: Marit

Shit, det däär skulle jag tycka var kul =)

Det bor en liten rallyförare i mig haha

2007-12-20 @ 23:23:39
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0